carroshorses.blogg.se

Detta är en lufthästblogg!

Välkommen!

Publicerad 2012-12-02 10:17:32 i Bloggen,

Varmt välkommen ska du vara till Corros :)
Denna blogg är om lufthästar och mitt liv med dem. Jag vill börja med att säga att jag vill ha en klubb som jag är medlem i och tävlar och gärna tävlar för, Mejla mig gärna på [email protected] om ni har någon LHklubb! Sedan söker jag ju även en häst som jag KAN tävla med ;) Det kanske låter som tävlingar är allt för mig men mitt mål är alltid att få hästen att känna sog trygg med mig och sig själv. Jag säker även stallplats och ja, Helst på klubben som jag tävlar för då! Lite sammanfattning av vad som sökes:
 
  • En häst som är minst D-ponny och som är inriden och "klar" för tävlingar, Eller ja det ska iallafall inte vara för mycket "problemhäst" (Hatar ordet men kommer inte på något annat) över den.
  • En klubb att tävla för, Gärna med roliga aktiviteter och såklart en bra stämning.
  • En stallplats (Helst på klubben)

// Kram C <3

Kommentarer

Postat av: J på soreca

Publicerad 2012-12-06 23:23:36

Sv: Hej! Vad trevligt att du har hittat hit till soreca och vilken fin blogg du har :)
Jag är inte säker på att vi har fått ditt mail, vad är din mailaddress? :)

Kram J

Svar: Jag skickar mejlet igen :) <3
carroshorses.blogg.se

Postat av: J på soreca

Publicerad 2012-12-09 00:26:47

Riktigt märkligt... jag har inte fått det.. :/ <3

Kram J

Svar: Kan inte du skicka ett mejl till mig så skriver jag mejlet jag skulle skickat till dig som svar? ;)
carroshorses.blogg.se

Postat av: Q

Publicerad 2012-12-09 10:59:33

Jag har en tävlingshäst om du vill låna honom? Har även tänkt på att starta en klubb då jag ska bygga ut gården med ridhus och allt! Det kommer vara klart i februari mars någon gång! Men om du vill så får du gärna ha hästen (som egentligen är min,men ska köpa en till så har inte tid) och rida på min gård. Om du vill börja att rida för min klubb så kommer vi ha massor av olika mysiga tävlingar och "fångarna på fortet kvällar" med mera. Caspian som han heter är en stor C, om du vill veta mer om honom kan du kolla på min blogg eller fråga mig på mial, eller kommentar på bloggen! Vore trevligt att ha dig i vår klubb! <3
Kram Q

Svar: Jag mejlar dig så snackar i mer där, Intresserad av klubb/stall(?)-platsen ! :D
carroshorses.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela