carroshorses.blogg.se

Detta är en lufthästblogg!

Första dagen!

Publicerad 2012-12-09 21:01:00 i Allmänt,

HejHopp! 
Idag åkte jag till stallet ca kl 17 och först när jag kom dit tog jag in Ikaros och gav honom sitt mellanmål som han fick käka medans jag lade in min grejor och de saker jag köpt till Honom. Sedan ställde jag upp honom i stallgången och ryktade honom i ca 1 timme innan jag satte på honom ett refleextäcke och vi gav oss ut på en halvtimmes promenad i vintermörkret, Super kallt men mysigt <3 När vi kom tillbaka så borstade jag av benen på honom och lät honom stå kvar i stallgången medan jag mockade ut lite inför natten. Sedan så bytade jag från utetäcket som det var snö på till ett stalltäcke som han fick ha under natten. Sedan så fick han lite  hö att tugga på inför kvällsmaten. 
 
känns som en lyckad förstadag! Red inte idag men jag ska göra det imorgon så jag får hoppas att det går bra :D
 
Kram C <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela