carroshorses.blogg.se

Detta är en lufthästblogg!

Äntligen hittat häst :D !

Publicerad 2012-12-08 09:34:32 i Allmänt,

Nu har jag äntligen hittat en häst, Ikaros heter han och han kommer från www.luftponni.n.nu (Lexington´s Stuteri). Jag kommer ha honom på prov från imorgon, 9/12, till dagen före julafton. Jag kommer få ha honom hos Amanda tills jag hittat en stallplats så om ni har stallplatser som ni hyr ut mejla då mig på [email protected] .
 
Här kommer info och bilder på Ikaros:
   
 

Namn: Ikaros

Färg: Brun

Höjd: 169 cm

Ålder: 2006 (6 år)

Kön: Valack

Temperament: Ikaros är en fin och välutbildad hopphäst som även gått en del dressyr. Han är dock lite hingstig i närheten av ston så han kräver en van ryttare. Han är en häst för dig som vill tävla mycket och ha roligt tillsammans i många år. (Mer info kmr när jag lärt känna honom)

Sakerna jag får med Ikaros är:

     En brun allroundsadel (Ej schabraket)  

                Brun allroundsadel               

  En svart dresyrsadel 

 Svart täns (I dressyren)    Fick även med detta panbandet i både svart och brunt läder.

 Brunt träns (Dressyr & Hoppning)

 

 

 Fleectäcke

 Blått regntäcke

 Tjock tvintertäce blått

Blåa eskadronbenskydd (air easy)

   Rosa benskydd

 Vars ett par brunt och ett par svart. 

En rosa grimmma + Ett rosa grimmskaft.

 

Saker som jag köpt:

 En röd grimma

 En svart grimma

 

 

           Dessa schabraken har jag än så länge men köper förmodligen fler när det är bestämmt att jag ska köpa honom!

Sedan vill jag informera om att jag söker hund, Spelar ingen roll om det är hona eller hane, Min mejl är [email protected]

Kram C <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela