carroshorses.blogg.se

Detta är en lufthästblogg!

Andra dagen!

Publicerad 2012-12-10 19:27:00 i Allmänt,

Halloj!
Idag kom jag till stallet vid 14:30. Jag började med att mocka och tog sedan in honom och ryktade och sadlade honom vilket gick bra. När jag började rida var klockan ca 15:30. Pga att det var första gången och egentligen så gjorde jag inte så mycket utan jag "testade" honom mest i övergångarna och tempoväxlingarna och skrittade sedan av. Red i ca 45 min och sadlade sedan av och putsade hans sadel och träns. Åkte hem ca 16:45!
Imorgon så tänkte jag mest rida de olika vägarna och träna på ordentliga efter som ham inte lyssnar ordentligt på halterna och de oftast blir lite "efter" [ ;) ].
 
Kram C <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela